آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 88تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1023
تعداد نمایش مقالات: 75377
کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها در تاریخ ۲ آذر ۱۳۹۶ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران ، بنياد ملي بازي هاي رايانه اي-دانشگاه علم و صنعت ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - MedicalRef
مقالات پذیرش شده در کنفرانس تحقیقات بازی های دیجیتال؛گرایش ها،فناوری ها و کاربردها
الگوی ارزش های ادراکی در مخاطبان پلتفرم های بازی های دیجیتال
بررسی چگونگی نمود المان های بازی رایانه ای ویژه افراد نابینا در طراحی وپیاده سازی یک بازی رایانه ای جدی مبتنی بر تلفن های هوشمند
بررسی ساختار روایی شاهزاده پارس: شن های زمان
جایگاه نظریه حضور در مطالعات بازی های رایانه ای
ارزیابی سیستم های حرکتی بازی ها در دستگاه های هوشمند
پیامدهای بازی های رایانه ای در بین دانش آموزان(فرصت ها و چالش ها)
راهبردهای مطلوب ارتقاء دیپلماسی دیجیتال ج.ا.ا با استفاده از بازی های دیجیتال در دوران پسابرجام
بازی مسیریابی توسط شبکه عصبی پرسپترون در ترکیب با الگوریتم های بهینه سازی
ارایه یک طبقه بندی برای تاثیرات بازی های رایانه ای بر روان و فرهنگ مخاطب
ارایه و بررسی روش های بهینه سازی بازی های ساخته شده با زبان سی شارپ و چارچوب اکس ان آی
Key disappointing factors of video game sequels in the eighth generation era
ارایه ی روشی داده محور برای شبیه سازی ازدحام مبتنی بر سیستم های چندعاملی هولونیک
طراحی یک عامل یادگیری تقویتی برای نگاشت یادگیری مبتنی بربازخورد محیط
شیوع استفاده از بازی های رایانه ای در دانش آموزان سال چهارم دبیرستان
ماشینیما، زبان و بیان
چهارچوب تشخیص مکانیک های مناسب بازی های رایانه ای برای آموزش موضوعات شناختی
بررسی و مقایسه تجربه کاربری در استفاده از رابطه ای کاربری مختلف در یک بازی سبک دونده
Adaptive Path Finding in Shooter Video Games using Ant Colony Optimization
انتخاب اسلحه در بازی های سبک تیراندازی به کمک شبکه های عصبی
خلق شگفتی های بصری در بازی های رایانه ای: مطالعه ی موردی بازی قهرمانان مزرعه
بازی پو متناسب با تن یافتگی زنانه و محبوبیت آن در میان زنان در ایران
تبیین مفهوم بازی پردازی و ارایه مدل بهره برداری از آن در آموزش
سواد سایبری و آینده پژوهی بازی های واقعیت افزوده
استخراج ویژگی های موثر بر موفقیت بازی های موبایل با استفاده ازروش های یادگیری ماشین
یادگیری از طریق مشاهده باλ Probabilistic finite-state automata درفضای بازی
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات در بازی های دیجیتال
شناسایی و بررسی عناصر موثر بر پذیرش تبلیغات دربازی های دیجیتال
بررسی تاثیر رضایت از بازی بر اثربخشی تبلیغات درون بازی های دیجیتال
بررسی اثربخشی تبلیغات داخل بازی دیجیتالی با تاکید بر نقش خود بازی ها
بازیهای دیجیتالی به مثابه ابزاری برای آموزش فلسفه
Gender Differences in Motivations and Gratifications to Play Video Games: The Study of The Sims4 Players
طراحی فرایند خدمات کتابخانه کودکان با استفاده از مدل های بازی
تجربه های بازیگونه و بازیگوشانه در زمینه های بازی و غیر بازی
A Serious Game to Learn and Enhance Emotional Skills for Children: a pilot study
تاثیر توان بخشی رایانه یار بر خلاقیت و هوش هیجانی دانشجویان طراحی صنعتی
مطالعه تطبیقی ساختار روایت کلاسیک و ساختار روایی بازی های کامپیوتری پازلی نمونه موردی: بازی پازلی سه تا جورکن: نبرد آب نباتی Game Match-3: Candy Crush Soda Saga
اثربخشی بازی های کامپیوتری شناخت محور بر توانمندیهای شناختی،خلاقیت و خودتنظیمی رفتاری دانش آموزان 12-7ساله
تولید سطوح بازی بر پایه الگوریتم های تولید محتوای رویه ای و اتوماتای سلولی
تامین مالی بازی های رایانه ای، الزامات و راهبردها
Human in Conflict: Engagements with Posthumanism in Quake and Deus Ex
بررسی راهکارهای افزایش لذت و اثربخشی بازی های رایانه ای
مدل الماس پورتر، رقابت پذیری و صنعت بازی های ویدیویی
شبیه سازی تخلیه جمعیت در شرایط بحران با استفاده از موتورهای بازی سازی
آسیب شناسی سیاست گذاری بازی های رایانه ای در ایران
ارزیابی نگرش دانشجویان نسبت به بازی های رایانه ای و تاثیر آن برمیزان استفاده آنها از بازی های رایانه ای
مدیریت تقاضا در صنعت بازی سازی
بررسی تاثیر تفاوت های سنی بر کیفیت رفتار اجتماعی بازیکنان بازی های رایانه ای چندنفره اول شخص
تاثیر بازی رایانه ای بر حل مسیله و مهارت های زندگی دانش آموزان
راهکارهای تبلیغات غیرمستقیم بازی های دیجیتال بر چالش های موجود در صنعت گردشگری ایران
تیپولوژی بازی های رایانه ای نمونه موردی بازی های صلح آمیز
تعیین نقش پیش بینی کننده امنیت روانی در اعتیاد به اینترنت
تعیین نقش پیش بینی کننده کیفیت زندگی در اعتیاد به اینترنت
ایجاد چهره ی سه بعدی تصاویر دوبعدی شخصیت ها در موتور بازی های رایانه ای
شناسایی چالش های اجرای بازی وارسازی در فرآیند آموزش: تاملی برتجارب فعالان این حوزه
جدول رده بندی و میزان مشارکت کاربران در سامانه مدیریت یادگیری بازی گونه سازی شده
شناسایی عناصر ترس در بازی رایانه ای رزیدنت اویل از دیدگاه کاربران
ارایه مدلی برای تقویت انگیزه در سیستم های مبتنی بر بازی گونگی
ارایه راهکار برای حل مشکلات سیستم های مبتنی بر بازی گونگی
تاثیر نوآوری های تدریجی و بنیادی صنعت بازی های ویدیویی بر مدل کسب وکار شرکت های فعال صنعت
تست مبتنی بر مدل برای نرم افزارهای بازی موبایل و کاربرد آن در تست نرم افزارQ
طراحی و ساخت بازی جدی تحت تلفن هوشمند برای آموزش مدیریت دیابت به کودکان 8 سال به بالا
شناسایی و اولویت بندی مولفه های کارآفرینی در حوزه بازی های دیجیتال: با رویکرد پیاده سازی اقتصاد مقاومتی
مطالعه ای بر تاثیرات متقابل سینما و ویدیوگیم از منظر فرم بصری
بررسی معماری های مبتنی برCPU و GPU برای بازی های رایانه ای و واقعیت مجازی
تشخیص ناهنجاری رفتار بازیگران بازی های رایانه ای آنلاین انبوه با استفاده از داده کاوی
بررسی رابطه بین میزان استفاده از بازی های رایانه ای چندکاربره و مهارت های بین فردی
An Attempt To Increase Intelligence With Intensive Computerized Cognitive Training And Speech Therapy: A Single-Case Study
بهینه سازی نرخ سرویس کاربران در سرویس دهنده های ابری بازی های رایانه ای با استفاده از برنامه ریزی پویا
تولید محتوای رویه ای در صنعت بازی های رایانه ای
باورپذیری کاراکترهای غیرقابل بازی حاصل از یادگیری تقویتی
بررسی شرایط بازی های دیجیتالی از منظر تجارت الکترونیک
اثر جنسیت بر ملی گرایی و استفاده از بازی های رایانه ای تولید داخل
بررسی شناختی تاثیرات بازی رایانه ای پازلی بر حل مسیله و توجه دربازیکنان
ارایه معیار ارزیابی کمی کیفیت برای ویدیوهای 360 درجه در کاربردبازی های ابری
زیبایی شناسی بازی های رایانه ای با تکیه بر نظریه مثل افلاطون
طراحی بستر نرم افزاری تحلیل داده کاربران در بازی ها و طبقه بندی شاخص های ضروری
بررسی قابلیت فن آوری واقعیت افزوده در توانمندسازی و بازیوارسازی محتوای کتب درسی از طریق شبیه سازی تعاملی محتوا
ظرفیت سنجی شاهنامه بر اساس الگوهای سه گانه ی اقتباس برای نگارش بازی نامه
Maghzineh: A Game Based Approach for Brain Empowerment
مطالعه شیوه های کاربرد نظام منطقی دو ارزشی در بازیهای رایانه ای هدفمند
بررسی نقش موثر گرافیک بازی های تلفن همراه در رضایت مشتریان با استفاده از تکنیک مصاحبه نردبانی در روش شناسی شبکه خزانه
بهینه سازی مسیریابی شبکه های تعریف شده با نرم افزار برای سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر با توجه به توانمندی کاربران
مروری بر چالش های تاخیر و جریان سازی ویدیویی در معماری های سرویس دهنده های بازی رایانه ای بر بستر ابر
مرور سیستماتیک مطالعات بازی های دیجیتال با تکیه بر رویکرد سواد بازی
بررسی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های توسعه دهنده بازی های دیجیتالی با رویکرد منبع محور
طراحی مبتنی بر تیوری چارچوب بازی وارشده آموزش سواد اطلاعاتی
ارایه الگویی برای تبلیغات اثربخش دربازی های دیجیتال
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان بازی های دیجیتال